- Από το εβραϊκό ιστολόγιο ‘’Αγάπη για τη Σιών’’: Όπως οι Ισραηλίτες σώθηκαν απ’ το θάνατο όταν κοίταζαν το χάλκινο φίδι που ο Μωυσής ύψωσε στην έρημο, έτσι κι όσοι πιστεύουν στον Μεσσία Γιεσούα, που υψώθηκε στο σταυρό σαν θυσία περί αμαρτίας, θα σωθούν από την καταδίκη (Ιωάν.3:14-15). Η λέξη θυσιαστήριο, στα εβραϊκά, σημαίνει υψηλός τόπος. Η θυσία έπρεπε να υψωθεί πάνω στο ανυψωμένο θυσιαστήριο (Λευιτ.9:22). Η ύψωση τού Μεσσία στο σταυρό, σαν τη θυσία μας, αναφέρεται στη διαδικασία αυτή: «Και όπως ο Μωυσής ύψωσε το φίδι μέσα στην έρημο, έτσι πρέπει να υψωθεί ο Υιός τού Ανθρώπου» (Ιωάν.3:14). «Επειδή η ζωή τής σάρκας είναι στο αίμα. κι εγώ το έδωσα σε σας, για να κάνετε εξιλέωση για τις ψυχές σας επάνω στο θυσιαστήριο. επειδή, αυτό το αίμα κάνει εξιλασμό υπέρ της ψυχής» (Λευιτικό 17:11). Η ιδέα τής θυσίας δημιουργήθηκε στο νου του Θεού και σκόπευε στο να προμηθεύσει ένα εξιλασμό για την αμαρτία, ώστε να μπορούν οι άνθρωποι να Τον πλησιάζουν. Οι θυσίες έπρεπε να προσφέρονται σαν μια αντιπροσωπευτική και αντικαταστατική εξιλέωση για τις αμαρτίες των ανθρώπων, οι οποίες συμβολικά μεταφέρονταν στα ζώα που χρησίμευαν για να εξιλεώσουν και να κατευνάσουν την οργή τού Θεού κατά των αμαρτωλών (Λευιτ.1:1-7:38). Στην αρχή, ο Αδάμ και η Εύα απολάμβαναν άμεση κοινωνία και παρέα με τον Θεό και δεν χρειάζονταν μια θυσία. Μετά όμως από την πτώση τους στην αμαρτία, ήταν αναγκαίο για το Θεό να συστήσει τις θυσίες, σαν ένα τρόπο με τον οποίον οι αμαρτωλοί άνθρωποι θα μπορούσαν να Τον πλησιάσουν. Η πρώτη Βιβλική νύξη για θυσία αναφέρεται στη Γένεση 3:21, όπου ο Θεός προμήθευσε κατσικοτόμαρα για να ντύσει τον Αδάμ και την Εύα μετά την πτώση τους. Παρόλο που το κείμενο δεν λέει ότι ο Θεός έκανε εξιλασμό για τις αμαρτίες τους μέσω μιας θυσίας ζώου, πρέπει να υποθέσουμε ότι τους δίδαξε την έννοια αυτή άμεσα ή έμμεσα μέσω αυτής της θυσίας. Αργότερα οι Γραφές διδάσκουν ξεκάθαρα ότι ο Θεός μπορεί να συγχωρεί αμαρτία μόνο μέσω τού αίματος μιας εξιλαστήριας θυσίας, γιατί πώς αλλιώς, εκτός απ’ τους γονείς τους, ήξεραν ο Άβελ και ο Κάιν να προσφέρουν θυσία μπροστά στον Θεό;
(σημείωση Παραδοσιοκρατίας: Μετά την Σταύρωση του Χριστού η ανθρωποθυσία για τους χριστιανούς έλαβε παρά μόνο συμβολική μορφή με το ‘’αντίδωρο=σώμα’’ και τη ‘’θεία κοινωνία=αίμα’’, ενώ παρέμεινε κανονικά για τους εβραίους και όλους όσους ασκούν τελετουργίες εβραϊκής θρησκείας ανεξαρτήτου φυλής τους, όπως είναι και κάποιοι έλληνες στην καταγωγή που ασχολούνται με την Σολομωνική κ.λ.π.)
ΓΙΟΣ ΡΑΒΙΝΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
«ΠΑΣΧΑ ΑΙΜΑΤΟΣ», ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΑΡΙΕΛ ΤΟΑΦ, ΓΙΟΥ ΤΟΥ ΑΡΧΙΡΑΒΒΙΝΟΥ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΕΛΙΟ ΤΟΑΦ
Το βιβλίο περιλαμβάνει τις σημαντικότερες μαρτυρίες για τις τελετουργικές ανθρωποθυσίες, οι οποίες έλαβαν χώρα μεταξύ του 12ου και 16ου αιώνα στην Ευρώπη, από ραβίνους εις βάρος Χριστιανοπαίδων. Συγκεκριμένα από Ασκεναζί Εβραίους. Το πιο σημαντικό γεγονός είναι αυτό του Τρέντο, το 1475, όταν ένας Εβραίος τοκογλύφος, ο Σαμουήλ από τη Νυρεμβέργη βρήκε νεκρό το σώμα ενός μικρού παιδιού ονόματι Σιμόνε, αφού του είχαν αφαιρέσει το αίμα κατά τη διάρκεια τελετουργικής ανθρωποθυσίας με σταύρωση. Το αίμα που πήραν από το παιδί το ήπιαν.
Οι αντιδράσεις ήταν ποικίλες. Πρώτα από όλα εξόρισαν όλους τους Εβραίους από το Τρέντο και οι σημαντικότεροι ένοχοι τιμωρήθηκαν με θάνατο στη κεντρική πλατεία.
Επίσης στο βιβλίο αναφέρεται, στο 4ο κεφάλαιο, ότι στις 6 Ιουλίου του 1480 δικάσθηκαν στη Βενετία 3 Εβραίοι με την κατηγορία της αφαίμαξης ενός μικρού χριστιανόπαιδου, που τους ήταν αναγκαία για να πραγματοποιήσουν τις απόκρυφες πασχαλινές τελετές τους.
Στην πλατεία του Αγίου Μάρκου δύο από τους Εβραίους θανατώθηκαν με παλούκωμα, σε δημόσια θέα, ενώ ο τρίτος αυτοκτόνησε στη φυλακή. Κάποιοι άλλοι Εβραίοι που ενεπλάκησαν καταδικάστηκαν σε διάφορες ποινές, όπως εξορία από τη Βενετία.
Στο βιβλίο αναφέρονται και άλλες περιπτώσεις όπως και στο βιβλίο του Pranaitis, «Το ξεσκέπασμα του Ταλμούδ», του οποίου ο εκδότης του βιβλίου αναφέρει πως υπήρξαν και άλλοι που έγραψαν τα ίδια για τις Εβραϊκές Ταλμουδικές ανθρωποθυσίες και όλοι όπως και ο Πραναϊτις σφαγιάστηκαν από Εβραίους. Να θυμίσουμε ότι ο Πραναϊτις δολοφονήθηκε όταν οι Εβραίο-μπολσεβίκοι πήραν την εξουσία στην Ρωσία.
Όπως συμβαίνει συνήθως στις περιπτώσεις αυτές, υπήρξαν αντιδράσεις στην αρχή από την πλευρά των εβραϊκών κοινοτήτων της Ρώμης, αλλά και από τον ίδιο τον πατέρα του συγγραφέα, ο οποίος πίεσε με κάθε μέσω το γιό του να προβεί στην απόσυρση του βιβλίου του με κάθε μέσω. Όντας καθηγητής Πανεπιστημίου η δεοντολογία δεν επέτρεπε να ενεργήσει, εναντίον της γνώσης και υπέρ της λογοκρισίας. Ύστερα ακολούθησε και η άμεση επέμβαση ατόμων από τον πολιτικό χώρο όπως αυτή του Ισραηλινού πρέσβη στην Ιταλία Όντεν Μπεν Χούρ. Στη συνέχεια κινητοποιήθηκαν Εβραίοι καθηγητές πανεπιστημίου οι οποίοι τάχθηκαν κατά του βιβλίου, όπως η Άννα Φόα. Μετά από λίγο καιρό αναγκάστηκε να το αποσύρει. Βέβαια ήταν πολύ αργά γιατί όλα τα αντίτυπα είναι στη κυκλοφορία και μέσα σε ένα χρόνο έφτασε στην τρίτη έκδοση.
Εμείς γνωρίζουμε ότι θα κάνουν τα πάντα για να εξαφανίσουν το βιβλίο όπως έχουν κάνει και με άλλα στο παρελθόν. Είναι πάγια τακτική του να αποσιωπούν και να εξαφανίζουν έγγραφα που αποκαλύπτουν την εγκληματικότητα των ιερώτερων θρησκευτικών βιβλίων των Εβραίων, του Ταλμούδ.
antipliroforisi.blogspot.gr
*******
Αυτοί μας κυβερνούν;;;
*******
Ο Ariel Toaff αναφέρει πως ο αρχαίος ιστορικός Δαμόκριτος καταγράφει την λατρευτική συνήθεια των Εβραίων να απαγάγουν έναν ξένο και να τον διαμελίζουν κάθε εφτά χρόνια στο ναό της Ιερουσαλήμ, σε θυσία προς το θεό τους.
Ακόμα μια αρχαία αναφορά έχουμε από τον Φλάβιο Ιώσηπο στο έργο του Κατά Απίωνος. Σύμφωνα με τον Απίωνα, όταν ο βασιλιάς Αντίοχος ο Επιφανής μπήκε στο ναό της Ιερουσαλήμ βρήκε έναν Έλληνα δεμένο σε ένα κρεβάτι ενώ γύρω του υπήρχαν κάθε είδους λαχταριστά εδέσματα και πλούσια πιάτα. Ο άνδρας απεκάλυψε πως οι Εβραίοι τον αιχμαλώτισαν, τον κλείδωσαν σε ένα δωμάτιο στο ναό και καθημερινά τον τάιζαν με τη βία κάθε είδους φαγητό. Αρχικά η κατάσταση αυτή δεν τον δυσαρέστησε παρά μόνο τον παραξένεψε, μέχρι που οι υπηρέτες του ναού του αποκάλυψαν τη μοίρα που τον περίμενε: ήταν προορισμένος να πεθάνει σε θυσία την οποία οι Εβραίοι τελούν κάθε χρόνο σε προκαθορισμένη μέρα. «Οι Εβραίοι αιχμαλωτίζουν έναν Έλληνα έμπορο» είπαν οι υπηρέτες, «και τον ταΐζουν για έναν ολόκληρο χρόνο. Μετά τον πάνε στο δάσος, όπου τον θυσιάζουν σύμφωνα με το τελετουργικό της θρησκείας τους. Τότε τρώνε τα εντόσθια, ενώ τη στιγμή της θυσίας του Έλληνα ορκίζονται μίσος για όλους τους Έλληνες. Το τεμαχισμένο πτώμα το εγκαταλείπουν σε ένα χαντάκι».
Κατά τον Ιώσηπο, πηγή αυτής της ιστορίας δεν είναι ο Απίωνας, ο οποίος την αντέγραψε από παλαιότερες πηγές, κάτι που δείχνει πως παρόμοιες ιστορίες πρέπει να είχαν καταγραφεί και σε παλαιότερες εποχές.
Ο ιστορικός Δίων Κάσσιος περιγράφοντας την Ιουδαϊκή επανάσταση της Κυρήνης το 115, αναφέρει με αηδία πως οι Εβραίοι έτρωγαν τα πτώματα των Ελλήνων και Ρωμαίων που είχαν πεθάνει στη μάχη, άλειφαν το πρόσωπο και το σώμα τους με το αίμα των νεκρών και χρησιμοποιούσαν τα εντόσθια για ζώνες.
Ασφαλώς αυτή η πρακτική από κάπου πρέπει να ξεκινάει και δεν αποτελεί έκπληξη για όσους έχουν διαβάσει την Παλαιά Διαθήκη πως η ρίζα του κακού βρίσκεται ακριβώς εκεί. Στο βιβλίο «Κριταί» της Παλαιάς Διαθήκης, κεφάλαιο11, έκπληκτοι παρακολουθούμε τον Ιεφθάε να προσφέρει ανθρωποθυσία στο θεό της Βίβλου την ίδια του την κόρη. Ο βιβλικός θεός όχι μόνο δεν τιμωρεί τον σφαγέα πατέρα, αλλά δεν γίνεται καν αναφορά ή προτροπή προς τους πιστούς να μην ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα! Αντιθέτως, ο Ιεφθάε θεωρείται ήρωας και άξιος να αναφέρεται η ιστορία του στο «ιερό» βιβλίο.
Η πολύ γνωστή ιστορία της θυσίας του Ισαάκ, κατά τον Ariel Toaff, ερμηνεύεται εντελώς διαφορετικά στο Μιδράς. Ο Αβραάμ χύνει το αίμα του Ισαάκ στο βωμό εκεί ακριβώς που αργότερα χτίζεται ο ναός της Ιερουσαλήμ. Αλλά ο θεός μετανιώνει αργότερα και επαναφέρει τον Ισαάκ στη ζωή. Πιθανόν έτσι δείχνει πως δεν είναι το αίμα των Εβραίων εκείνο που πρέπει να χύνεται, αλλά των αλλόθρησκων. Στο Μιδράς υπάρχει ταύτιση ανάμεσα στον Ισαάκ που κουβαλάει με κόπο τα ξύλα της θυσίας του και τον Ιησού που κουβαλάει το σταυρό.
********
ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΙΕΡΟ ΤΟΥΣ ΒΙΒΛΙΟ:
«Κάθε εβραίος που χύνει το αίμα των άθεων (μη εβραίων), κάνει το ίδιο με μια θυσία προς τον Θεό»,
Talmud: Bammidber raba c 21 & jalkut 772
πηγή: http://afypnisiellinwn.blogspot.com/2018/02/blog-post_80.html
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΔΩ: http://www.israelshamir.net/BLOODPASSOVER.pdf
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΟΚΡΑΤΙΑΣ:
Πέρα από την αποσιώπηση των εβραϊκών τελετουργιών στο ευρύ κοινό για να μην βλέπει εχθρικά τους εβραίους και κατ’ επέκταση το κράτος του Ισραήλ τους που χρειάζεται εβραιόδουλες κυβερνήσεις του Δυτικού κόσμου και χρήσιμους ηλίθιους πολίτες τους υποστηρικτικά απέναντι στον πόλεμο που κάνει με μουσουλμάνους, οι τελετουργίες αυτές παρουσιάζονται παραπλανητικά ως ‘’σατανικές’’ όποτε γίνονται αντιληπτές στη δημοσιότητα, είτε γίνονται από εβραίους είτε από άτομα που νομίζουν ότι υπηρετούν έτσι τον Σατανά αλλά δρουν στην πραγματικότητα πάλι για λογαριασμό του Βιβλικού Θεού που λατρεύεται με τον συγκεκριμένο εβραϊκό τρόπο, για τον λόγο που εξηγείται στο παρακάτω χριστιανικό βιβλίο ‘’Ο Διάβολος και η Μαγεία’’ (του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου) και που όφειλε να γνωρίζει ένας πραγματικός σατανιστής ώστε να αποφεύγει ανθρωποθυσίες:
Διότι πολλοί από τους πιο αφελείς νομίζουν ότι οι ψυχές αυτών, που πεθαίνουν με βίαιο θάνατο, γίνονται δαίμονες. Δεν είναι δυνατόν αυτό, δεν είναι. Διότι δεν γίνονται δαίμονες οι ψυχές αυτών, που τελειώνουν τη ζωή τους με βίαιο θάνατο, αλλ’ οι ψυχές αυτών, που ζουν στις αμαρτίες, όχι επειδή μεταβάλλεται η ουσία τους, αλλ’ επειδή η διάθεσίς τους είναι όμοια με τη δική τους κακία…Το ότι, λοιπόν, δεν μπορεί η ψυχή, που βγαίνει από το σώμα, να υποτάσσεται στους δαίμονες, άκουσε τι λέγει ο Παύλος: ‘’Ο γαρ αποθανών δεδεκαίωται από της αμαρτίας’’, δηλαδή, ‘’αυτός που πέθανε έχει σταματήσει πια να αμαρτάνη’’ (Ρωμ. 6,7), δεν αμαρτάνει πια. Εφόσον, δηλαδή, ο διάβολος δεν μπορεί ν’ ασκήση βία στην ψυχή, που κατοικεί στο σώμα, πολύ περισσότερο δεν μπορεί να κάνη αυτό, όταν φύγη από το σώμα. Πώς τότε αμαρτάνουν, λέγει, εάν δεν εκβιάζωνται; Με τη θέλησι και την απόφασί τους, παραδίνοντας τον εαυτό τους, και όχι αναγκαστικά, ούτε καταπιεζόμενες από αυτόν. Και αυτό το απόδειξαν όλοι εκείνοι που έγιναν ανώτεροι από τα τεχνάσματά του. Τον Ιώβ, δηλαδή, αν και τον συνετάραξε πάρα πολύ, δεν μπόρεσε να τον πείση να βγάλη ένα λόγο βλάσφημο. Από αυτό γίνεται ολοφάνερο, ότι από εμάς εξαρτάται το να υπακούουμε και το να μην υπακούουμε στις συμβουλές του και δεν μας αναγκάζει καθόλου, αλλά και δε βρισκόμαστε κάτω από την τυραννική του εξουσία’’ (Εις τον πτωχόν Λάζαρον, Β’ ΕΠΕ 25, 448-450. PG 48, 983-984)
Με απλά λόγια είναι ανώφελη η τελετουργική ανθρωποθυσία για έναν σατανιστή και βλαπτική για τον Σατανά του, γιατί παύει να αμαρτάνει πλέον ο άνθρωπος που πεθαίνει δυναμώνοντας ο Διάβολος όσο αμάρτανε εν ζωή, άρα αν θυσιάζονταν όλοι οι άνθρωποι θα καταστρέφονταν τελικά η δύναμη του Σατανά αφού δεν θα υπήρχε κανείς πλέον για να αμαρτάνει και θα κέρδιζε έτσι ο Θεός ολοκληρωτικά εις βάρος του Διαβόλου! Στη δε προπαγανδιζομένη ως ‘’σατανική’’ υποτίθεται Σολωμονική μαγεία των εβραίων, με σκοπό πάλι να παραπλανάται ο κόσμος και να οδηγούνται ευκολότερα έτσι στη χριστιανική Εκκλησία τρομαγμένοι από ‘’σατανάδες’’ πιστοί, μαθαίνουμε από το βιβλίο ‘’Πρακτική Μαγεία’’ (του συγγραφέως Σαμπέλικους Γιορκ) που την αφορά, τα εξής αποκαλυπτικά:
Παρατηρούμε δηλαδή ότι απαγορεύουν(!) να εισέλθει ο Εωσφόρος στον κύκλο που βρίσκονται, σαν να λέμε δηλαδή ότι κάποιος χριστιανός δεν θέλει τον Χριστό γύρω του για να μην τον βλάψει(!) αν υποθέσουμε ότι τον πιστεύει και τον επικαλείται, έχοντας μάλιστα και αγιασμό(!) στη στολή της Τέχνης του εβραίου βασιλιά Σολομώντα. Στη συνέχεια διαβάζουμε φυσικά για επίκληση του Βιβλικού Θεού στα διάφορα ονόματά του με εξορκισμό(!) μάλιστα του Εωσφόρου ώστε να καλέσουν το Πνεύμα που θέλουν, όπως ακριβώς θα έκανε δηλαδή και ένας χριστιανός ιερέας για να ξορκίσει το Κακό από έναν χώρο ή από κάποιον δαιμονισμένο με την ίδια ή παρόμοια επίκληση προς τον Θεό, αλλά και όπως κάνει κατά τη διάρκεια του χριστιανικού του Βαπτίσματος:
ΑΦΟΡΚΙΣΜΟΣ Γ΄
Τοῦ Κυρίου δεηθῶμεν.
Κύριε Σαβαώθ, ὁ Θεὸς τοῦ Ἰσραήλ, ὁ ἰώμενος πᾶσαν νόσον καὶ πᾶσαν μαλακίαν, ἐπίβλεψον ἐπὶ τὸν δοῦλον (δούλην) σου, ἐκζήτησον, ἐξερεύνησον, καὶ ἀπέλασον ἀπ’ αὐτοῦ (αὐτῆς) πάντα τὰ ἐνεργήματα τοῦ Διαβόλου. Ἐπιτίμησον τοῖς ἀκαθάρτοις πνεύμασι, καὶ δίωξον αὐτά, καὶ καθάρισον τὸ ἔργον τῶν χειρῶν σου, καί, τῇ ὀξείᾳ σου χρησάμενος ἐνεργείᾳ, σύντριψον τὸν Σατανᾶν ὑπὸ τοὺς πόδας αὐτοῦ (αὐτῆς) ἐν τάχει, καὶ δὸς αὐτῷ (αὐτῇ) νίκας κατ’ αὐτοῦ καὶ τῶν ἀκαθάρτων αὐτοῦ πνευμάτων• ὅπως, τοῦ παρὰ σοῦ ἐλέους τυγχάνων (τυγχάνουσα), καταξιωθῇ τῶν ἀθανάτων καὶ ἐπουρανίων σου μυστηρίων, καὶ δόξαν σοι ἀναπέμψῃ, τῷ Πατρὶ καὶ τῷ Υἱῷ καὶ τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι, νῦν καὶ ἀεὶ καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν»
Παρομοίως, έχουμε μια από τα ίδια και στο παρακάτω ντοκουμέντο που παρουσιάζεται:
Ο εβραϊκός Θεός Γιαχβέ/ Ιεχωβάς, οι άγγελοι του και οι ναζωραίοι του χρησιμοποιούνται στα έργα της μαύρης μαγείας και αναγκάζουν τους δαίμονες να εμφανιστούν. Το Κλειδί του Σολομώντα είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ενός εβραϊκού γραπτού Γριμορίου (τα οποία σχεδόν όλα είναι). Ο μάγος / φορέας (συνήθως ένας ραβίνος ή άλλος Εβραίος) στο πλαίσιο της προετοιμασίας περνά μέσα από μια προπαρασκευαστική περίοδο στη νηστεία, την αγαμία και στις προσευχές στο Γιαχβέ / Ιεχωβά. Όταν η εργασία αυτή εκτελείται, (αυτό μπορεί να περιλαμβάνει ζωντανή θυσία αίματος των ζώων ή των ανθρώπων, όπως υπαγορεύεται στην Παλαιά Διαθήκη της Βίβλου: Και εσύ ολοκαυτωμάτων προσφορά θέλεις, τη σάρκα και το αίμα, πάνω στο θυσιαστήριο του Κυρίου του Θεού σου, και το αίμα των θυσιών σου θα χυθεί έξω και πάνω στο θυσιαστήριο του Κυρίου του Θεού σου, και τρώγε τη σάρκα -Δευτερονόμιο 12:27 ) ο χειριστής φτιάχνει έναν κύκλο εννέα ποδιών και τοποθετεί ένα αδρανές τρίγωνο προς την πλευρά του περίκλειστου κύκλου για τον δαίμονα που θα εξαναγκασθεί να εμφανιστεί.
Passan Anno Adventionis Κρίστι 0,1571
Αυτό είναι το Μαύρο Βιβλίο που χρησιμοποιήθηκε από το Καθολικό Τάγμα των Ιησουιτών (Κοινωνία του Ιησού).
ΕΠΙΚΛΗΣΗ:
I (Name) Servant of God do conjure, cite, and exorcise thee, O Spirit! by the five most holy wounds of Jesus Christ by his flesh and blood, by his torments and passion, by his life and death and by the precious drops of blood which he has shed for the salvation and sanctification of the human race – by his anguish and distress, and by the most Holy and terrible words – Soter + Choma + Geno + Jehovah + Elohim + Rilach [i.e.Velaoch] + Devoch [i.e. Divoch] + Alvoch + Alrulam + Stopiel + Zophiel + Jophiel + fabriel + Elophoi [i.e. Elopha] + Alisomas [i.e. Alesomas] + Difred Mabach [i.e. Malach] + and + by + the words by which Solomon + Manasses +Agrippa+ and cyprian + called together the Spirits – and even as Jesus Christ sent from him his spirit – and delivered it up onto the hands of his heavenly Father – so do I command thee that thou appearesst without delay, and comest before me, in a most beautiful affable and human form – and bring to me (out of the Spiritual Abyss (N + + +) without doing injury to me, without tumult – without thunder – without tempest, without fear – and without trembling and place before this circle – and this I command thee by the Deity and humanity of Jesus Christ
Amen
ΓΙΑ ΝΑ ΞΟΡΚΙΣΕΙΣ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ:
Now I command and charge thee Evil Spirit! that thou shalt bring to me immediately that which I commanded thee – and shalt depart from the circle- abstaining from all noise – terror – tumult – and ill savour [sic] – which if thou dost not I will punish thee both in body and in soul – abstaining from all evil to any creature or thing and depart immediately to the place which the justice of God hath set apart for you Depart from my sight thou cursed spirit
This I command thee in the name and virtue, potency and power, of the most Holy Trinity + Father + and Son + and Holy Spirit + Behold the Cross of Lord + fly to the adverse parts + The Lion of the tribe of Judah + of the root of David conquers + Allelujah + Allelujah + Allelujah + Hasten now bring to me what I require, and depart from this circle, by the virtue of the name of our Lord Jesus Christ and by virtue of his words his words [sic] which caused the Earth to tremble- In his name – and by his power I command thee, that thou dost immediately, and without delay withdraw thy accursed presence from my sight – by virtue of the words Messias + Soter + Emmanuel + Zebaot + Adonai + Hagios ho + Thess [i.e. Theos] + Ischyros + athanatos + Eleison + hymas +Tetragrammaton+ our Lord Jesus Christ by that most Holy name I constrain + thee, I force + thee I compel + thee and urge, and confine + thee, to the place to which the justice of God hath sent thee, therefore recede immediately and continually – neither return hither again unless I do call thee – this I command by the uncreated Father + by the uncreated Son + by the uncreated Holy Spirit + Behold the Cross of the Lord! + By the sprinkling of the blood of Jesus Christ + by the virtue of the Holy Water + by the virtue and power of the most High + shalt disperse thee thou evil spirit + The word is made flesh and dwells amongst us +
Amen
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Όπως λοιπόν μας λένε διάφοροι πατριδοκάπηλοι εθνικόφρονες που υπηρετούν το εβραϊκό έθνος στην πραγματικότητα αντί το δικό τους (όπως λένε παραπλανητικά), ότι για λόγους δημόσιας ασφάλειας θα πρέπει να απελαθούν από την πατρίδα όλοι οι μουσουλμάνοι επειδή δεν μπορούμε να γνωρίζουμε κάνοντας τον τροχονόμο ποιοι από αυτούς είναι τζιχαντιστές τρομοκράτες και ποιοι όχι, τότε για τον ίδιο λόγο θα πρέπει να απελαθούν και όλοι οι εβραίοι αν το πάμε έτσι, επειδή και εμείς δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ποιοι εβραίοι από αυτούς που κυκλοφορούν ανάμεσά μας μπορεί να δολοφονήσουν εσάς ή τα παιδιά σας κάνοντας τέτοιες τελετές και ποιοι όχι!