Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024

Γιατί η (απρόσκλητη μάλιστα) αφροασιατική μετανάστευση ΔΕΝ γίνεται για να καλυφθούν θέσεις εργασίας ή για φτηνό εργατικό δυναμικό όπως προπαγανδίζεται και τα κοινά προς ΟΛΟΥΣ μας ‘’δελτία σίτισης’’ (κ.α. σχετικά) για νεοταξική εξάρτηση!

- Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της, η χρηματική βοήθεια παρέχεται μέσω του προγράμματος ESTIA της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες. Στην ιστοσελίδα αναφέρεται ότι το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και όχι από εθνικούς πόρους. Διεξάγεται με τη συμμετοχή των εταίρων της Ύπατης Αρμοστείας στην Ελλάδα, και σε συνεργασία με το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου. Η οικονομική βοήθεια παρέχεται μέσω μιας κάρτας, που διανέμεται μόνο στους αιτούντες άσυλο, και η οποία λειτουργεί σε όλα τα ΑΤΜ και τα μηχανήματα POS σε καταστήματα και σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Η λειτουργία της κάρτας αποσκοπεί στην ικανοποίηση δύο σκοπών: στην παροχή βοήθειας στους αιτούντες άσυλο για τα βασικά τους έξοδα, και την διασφάλιση της αξιοπρέπειας του να αποφασίζουν οι ίδιοι πώς θα ξοδέψουν τα χρήματα αυτά, καθώς και στην παράλληλη ενίσχυση των τοπικών οικονομιών όπου ξοδεύονται τα χρήματα. Η κάρτα είναι μπλε και φέρει το λογότυπο της Ύπατης Αρμοστείας και της Mastercard. Το πρόγραμμα ESTIA αντικαταστάθηκε τον Σεπτέμβριο του 2020 με το ESTIA II, στο οποίο εισήχθη μείωση του ποσού για τους δικαιούχους των περισσότερων κατηγοριών. Η μείωση ανακοινώθηκε στην σχετική υπουργική απόφαση, που εκδόθηκε στις 26 Ιουνίου 2020. Στο τρίτο άρθρο, αναφέρεται ότι το ποσό για τα άτομα που διαμένουν σε δομή όπου παρέχεται σίτιση μειώνεται από 90 σε 75 ευρώ μηνιαίως. Το ποσό για τα άτομα που ζουν σε δομές όπου δεν παρέχεται σίτιση δεν άλλαξε, και παρέμεινε στα 150 ευρώ το μήνα. Στις δομές όπου παρέχεται σίτιση, μια οικογένεια δύο ή τριών ατόμων λαμβάνει 160 ευρώ, μια οικογένεια τεσσάρων ή πέντε ατόμων λαμβάνει 210 ευρώ και οικογένειες έξι ή περισσότερων ατόμων λαμβάνουν 245 ευρώ. Στις δομές όπου δεν παρέχεται σίτιση, οι διμελείς και τριμελείς οικογένειες λαμβάνουν 320 ευρώ, οι τετραμελείς ή πενταμελείς οικογένειες λαμβάνουν 420 ευρώ, και οι εξαμελείς, καθώς και οι οικογένειες με περισσότερα μέλη, λαμβάνουν 490 ευρώ μηνιαίως. Στους αιτούντες άσυλο αναγνωρίζεται αυτή η παροχή, κατά το διάστημα της εξέτασης του αιτήματός τους. Σύμφωνα με το άρθρο 5 της υπουργικής απόφασης, παύουν να λαμβάνουν το επίδομα ύστερα από 30 ημέρες από τη λήψη είτε θετικής, είτε οριστικά αρνητικής απάντησης στο αίτημά τους για άσυλο. Στη συνέχεια, όσοι έχουν λάβει διεθνή προστασία, μπορούν να υποβάλουν αίτηση για να μπουν στο πρόγραμμα ένταξης HELIOS, που παρέχει υποστήριξη για τη στέγασή τους, και το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Αφού παρουσιάστηκαν (παραπάνω) αδιάψευστα ντοκουμέντα ΤΖΑΜΠΑ διαβίωσης των αφροασιατών μεταναστών στις Δυτικές χώρες, στα πλαίσια του ευρύτερου νεοταξικού σχεδιασμού που συνοψίζεται στη φωτογραφία που ακολούθησε (υπογεγραμμένα με κόκκινο τα όσα σχετικά), κλείνει με συνοπτικές διαδικασίες κάθε συζήτηση που γίνεται με σκοπό να μας παραπλανήσει λέγοντας πως αυτή η εισαγόμενη μετανάστευση (από Αφρική και Ασία) γίνεται επειδή υπάρχει τάχα μου ανάγκη για εργατικά χέρια και μάλιστα φτηνά! Ένα παραμύθι που διαδίδεται και από κομμουνιστές με ‘’εθνικιστικό’’ ή ‘’εθνικοσοσιαλιστικό’’ προσωπείο στην προσπάθειά τους να διαλύσουν και εκείνοι την ελεύθερη (και άρα ανεξάρτητη) επιχειρηματικότητα του καπιταλιστικού συστήματος, όπως το επιθυμεί και ο νεοταξισμός που βλέπουμε, με σκοπό να μην υπάρχουν πια οικονομικά (και άρα διατροφικά κατ’ επέκταση) ανεξάρτητοι πολίτες για να έχουν ανάγκη τα κομμουνιστικού τύπου ‘’δελτία σίτισης’’ και τα σχετικά (όπως θα δούμε αναλυτικότερα στη συνέχεια) ώστε να εξαρτάται η επιβίωσή τους από μια κομμουνιστική ή παγκόσμια κυβέρνηση εν προκειμένω, πράγμα που σημαίνει απόλυτη υποταγή στα δικά της θέλω θυσιάζοντας τα δικά τους για να μην πεινάσουν ή μείνουν άφραγκοι!

Συνεπώς, η διέξοδος από αυτή την παγίδα είναι η ατομική ανεξαρτησία διαβίωσής μας από τον οποιονδήποτε, για να μην τον έχουμε ανάγκη με αποτέλεσμα να κάνουμε μετά πράγματα που δεν θα θέλουμε στη ζωή μας, κάτι το οποίο σημαίνει πρακτικά και φιλελεύθερα ότι θα πρέπει να υπάρχει όσο το δυνατόν περισσότερη ιδιοκτησία και χρήματα στον καθέναν μας, αντί καθόλου (π.χ. η ιδιοκτησία είναι κλοπή όπως μας λένε οι αναρχοκομμουνιστές) για να μας εκβιάζει να κάνουμε πράγματα που δεν θέλουμε (π.χ. κάποιον πειραματικό εμβολιασμό σαν του Κορωνοϊού για να μην χάσει κάποιος τη δουλειά του όπως ήδη συνέβη σε αρκετούς) αυτός (ο νεοταξίτης στις μέρες μας) που θα κατέχει ετούτη την ιδιοκτησία και θα μας την παρέχει ως αντάλλαγμα για την υπακοή μας σε αυτόν!

Ας επισημανθεί επίσης, ότι δεν ζούμε πια στους περασμένους αιώνες της βιομηχανικής και αγροτικής εποχής όπου πράγματι θα χρειαζόντουσαν τότε μεταναστευτικά εργατικά χέρια αν υπήρχε έλλειψη από τα ντόπια ή φτηνότερα αν τα ντόπια κόστιζαν περισσότερο στον εργοδότη. Έχοντας λοιπόν ΗΔΗ περάσει στη μεταβιομηχανική εποχή που είναι η ΨΗΦΙΑΚΗ όπως διαλαλούν άπαντες, παρατηρούμε ότι όλο και περισσότερα εργοστάσια, βιομηχανίες και τα συναφή της περασμένης εποχής κλείνουν για να χρειάζονται εργάτες και μάλιστα φτηνούς, όπως και ότι όλο και λιγότερος κόσμος ασχολείται με τα χωράφια για να χρειάζεται το ίδιο (π.χ. στην Αθήνα όπου βρίσκεται ο μισός περίπου ελλαδικός πληθυσμός, υπάρχουν περισσότεροι εξωγήινοι παρά καλλιεργήσιμα χωράφια που να χρειάζονται μεταναστευτικά χέρια, επειδή δεν πάνε έλληνες να δουλέψουν σε αυτά που εκεί πέρα δεν υπάρχουν!!!). Για παράδειγμα, προσπαθείς να έρθεις σε επαφή με μια υπηρεσία από το τηλέφωνό σου και συνήθως μιλάς με ένα ρομπότ που θα σε φέρει σε επαφή με κάποιον υπάλληλο εξαφανίζοντας έτσι τη θέση εργασίας του διαμεσολαβητή, ενώ αυτή η ρομποτική έχει ήδη επεκταθεί σε εργοστάσια (π.χ. αυτοκινήτων) και χωράφια αντικαθιστώντας εργαζομένους:

Κατά συνέπεια, μόνο σαν ανέκδοτο ακούγεται στις μέρες μας ο ισχυρισμός ότι η ένταξη αφροασιατών μεταναστών σε Δυτικές χώρες γίνεται λόγω έλλειψης εργατικών χεριών ή γιατί χρειάζονται φτηνότερα. Οι δε εναπομείναντες θέσεις εργασίας γίνονται όλο και πιο απαιτητικές από άποψη προσόντων και προϋπηρεσίας που είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ στις τριτοκοσμικές χώρες από τις οποίες μας έρχονται οι αφροασιάτες (π.χ. εκτός και αν ψάχνει κάποιος εργοδότης για ψαράδες ή κυνηγούς ελεφάντων!!!), πλην κάποιων μεμονωμένων περιπτώσεων στα τόσα εκατομμύρια όμως, που απέκτησαν κάποιες δεξιότητες σπουδάζοντας κάπου αλλού και έτσι έχουν μία στις εκατό ή και παραπάνω πιθανότητες για να διεκδικήσουν μία μόνο θέση εργασίας που ζητείται από κάποια εταιρεία λόγου χάρη, έξω από την οποία υπάρχει ήδη μια ουρά ελλήνων ανέργων με βιογραφικό στο χέρι που τη διεκδικεί, πράγμα που σημαίνει ότι έχουμε ΗΔΗ πλεόνασμα εργατικών χεριών για να χρειαζόμαστε μεταναστευτικά! Συνεπώς, η ένταξη αφροασιατών στις Δυτικές κοινωνίες ΔΕΝ γίνεται για εργασιακούς λόγους.

Ακριβώς επειδή υπάρχει τώρα ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ εργατικού δυναμικού και όχι έλλειψη όπως αποδείξαμε, για αυτό και δίνονται τέτοιου είδους επιδόματα που είδαμε πρωτύτερα σαν το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα (ή το καθολικό βασικό εισόδημα λιτότητας με άλλα λόγια όπως είδαμε φωτογραφικά στη νεοταξική ατζέντα) και κομμουνιστικού τύπου δελτία σαν της σίτισης που αναλύεται παρακάτω, ακολουθώντας με άλλα λόγια (στα όσα ήδη είπαμε) τη στρατηγική καθυπόταξης του λαού που λέει: Δώσε του εσύ το φαγητό για να μην επαναστατήσει ποτέ εναντίον σου! Δηλαδή, ποτέ ενάντια στην εβραιοσιωνιστική ελίτ των παγκοσμιοποιητών που ακολουθεί το δόγμα Καλέργι και θέλει μια παγκόσμια πολυφυλετική κοινωνία τόσο για να μην εντοπίζεται η ελίτ αυτή ανάμεσα σε τόσους ξένους (όπως εντοπίζονταν πανεύκολα σε μια κοινωνία σαν της ναζιστικής Γερμανίας που την εκδίωξε), όσο και για να μην κινδυνεύει από μια μαζική δίωξη που θα της έκανε ένας ομοιογενής εθνοφυλετικά λαός (όπως το έπραξαν πάλι οι ναζί της Γερμανίας) όσο θα τον έχει στο διαίρει και βασίλευε με άλλα λόγια (και με ανένταχτους κοινωνικά ξένους σαν τους μουσουλμάνους ανάμεσά του) ώστε να το αποφύγει αυτό! Για να απαντήσουμε έτσι συνοπτικώς (για να μην επαναλαμβανόμαστε) μέσα από τη σχετική περί μετανάστευσης αρθρογραφία μας, στο ερώτημα που λέει: Γιατί τότε να γίνεται η συγκεκριμένη μετανάστευση αν δεν πρόκειται για εργασιακούς λόγους όπως μας λένε.

Το Market Pass ως προθάλαμος του ψηφιακού εγκλεισμού των πολιτών

Γράφει ο Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος Αθηνών

Η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη, παραμένοντας πιστή στο δυστοπικό της όραμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής κοινωνίας, προχωρά ακάθεκτη στην ψηφιοποίηση κάθε οικονομικής συναλλαγής των πολιτών με το κράτος.

Από την πρώτη στιγμή διατυπώσαμε την έντονη διαφωνία μας στην υλοποίηση του κυβερνητικού σχεδιασμού σχετικά με την μετάβαση της οικονομικής δραστηριότητας των πολιτών στο νέο περιβάλλον ψηφιακής οικονομίας που θα οδηγήσει βαθμιαία στην μονομερή επιβολή ενός δεσμευτικού μοντέλου ψηφιακής διακυβέρνησης.

Σύμφωνα με αυτό, οι πολίτες θα εξαναγκάζονται να καταχωρίζουν διαρκώς τα προσωπικά, οικονομικά, περιουσιακά και τραπεζικά τους στοιχεία σε μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων, με αποτέλεσμα η ψηφιακή τους παρακολούθηση να αποτελεί μια ανηλεή καθημερινότητα1.

Στο πλαίσιο της προώθησης του προγράμματος «Ψηφιακή Ελλάδα», η κυβέρνηση ευρισκόμενη σε πραγματικό «ψηφιακό παροξυσμό» προαναγγέλλει (ολοκληρώνοντας άραγε την τριλογία;) ένα ακόμη «ενισχυτικό μέτρο στήριξης της οικονομίας», που το ονόμασε «Market Pass» προκειμένου οι εκπαιδευμένοι πολίτες να αντιληφθούν αμέσως ότι συνδέεται με τις αγορές τους σε καταστήματα τροφίμων. (Κατά το προηγούμενο χρονικό διάστημα είχαν υλοποιηθεί αντίστοιχα «οικονομικά πακέτα στήριξης», όπως το «Fuel Pass» και το «Power Pass»).

Σύμφωνα με τις κυβερνητικές εξαγγελίες, το «Market Pass» θα έχει χρονική διάρκεια μόλις έξι μηνών, δηλ. πρόκειται να ισχύσει από τον Φεβρουάριο μέχρι και τον Ιούλιο του 2023.

Με την τελευταία έμπνευση του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης, το κράτος αντί να αναλάβει μία σοβαρή πρωτοβουλία οικονομικής στήριξης των νοικοκυριών (π.χ. σημαντική μείωση του Φ.Π.Α. στα βασικά καταναλωτικά αγαθά) έκρινε σκόπιμο –για λόγους προεκλογικής στρατηγικής– να επιχορηγήσει το 10% των αγορών σε σούπερ μάρκετ και σε άλλες συναφείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο τροφίμων.

Ζώντας την αποθέωση του πατερναλιστικού κράτους το οποίο προκαθορίζει (με εντελώς άγνωστα κριτήρια) για λογαριασμό του βρεφοποιημένου πολίτη το ανώτατο ύψος των δαπανών σε καταστήματα λιανικού εμπορίου τροφίμων, επιδοτεί εν συνεχεία μόλις το 10% της μηνιαίας προϋπολογισμένης δαπάνης. Επομένως προβαίνει σε μια αυθαίρετη, καταχρηστική και μαζική κατηγοριοποίηση των διατροφικών αναγκών των πολιτών, αδιαφορώντας για τα εξατομικευμένα χαρακτηριστικά της κάθε περίπτωσης.

Η ανάλγητη κυβερνητική εξουσία επιχειρεί να εθίσει τον ανυποψίαστο και αφελή πολίτη σε ένα νέο περιβάλλον ψηφιακής επιτήρησης και ελέγχου. Για να αποσπάσει την συναίνεσή του, χρησιμοποιεί ως δέλεαρ την κρατική ενίσχυση ενός ελάχιστου κόστους μηνιαίας διατροφής.

Το ψηφιακό ολοκληρωτικό κράτος μετεξελίσσεται σε «προστάτη και ρυθμιστή» του κοινωνικού δικαιώματος των πολιτών στην αυτοδιαχείριση των οικονομικών τους πόρων, καθώς τους υπαγορεύει τον τρόπο διάθεσης του ατομικού και οικογενειακού εισοδήματος, υπονομεύοντας την (συνταγματικώς προστατευμένη) οικονομική τους ελευθερία.

Συνεπώς η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη, υποτιμώντας την νοημοσύνη του ελληνικού λαού και εκμεταλλευόμενη την οικονομική του ανέχεια, έχει πλέον αποθρασυνθεί ασκώντας ανεπίτρεπτο έλεγχο και επιβάλλοντας κατά την ανέλεγκτη κρίση της ανώτατο όριο αγορών στα καταστήματα του λιανεμπορίου τροφίμων.

Επομένως, κρίνεται πολύ πιθανό ο δύσμοιρος και χειραγωγούμενος πολίτης, λαμβάνοντας ως αντάλλαγμα τα ελάχιστα ευρώ κρατικής ελεημοσύνης και για περιορισμένο χρονικό διάστημα μόλις έξι μηνών, να συναινέσει στην καταχώριση των προσωπικών και οικογενειακών του στοιχείων σε μια ηλεκτρονική πλατφόρμα δεδομένων (την οποία ο Ρουμάνος γέροντας Ιουστίνος Πίρβου είχε χαρακτηρίσει ως «ηλεκτρονική σκλαβιά» και «ύστατο ζυγό» που επιβάλλεται στον άνθρωπο με σκοπό τον απόλυτο έλεγχό του2), εκπέμποντας ευδιάκριτο σήμα κοινωνικής συμμόρφωσης και εκούσιου εγκλεισμού στην αόρατη ψηφιακή του φυλακή.

Τα ευρώ-ψίχουλα θα πιστώνονται σε μια άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα που θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά σε καταστήματα λιανικού εμπορίου τροφίμων η οποία αξιοποιείται (μαζί με τις άλλες αντίστοιχες κάρτες) εν είδει χρηματοπιστωτικού εργαλείου ψηφιακής εξοικείωσης των πολιτών, με σκοπό την ταχύτερη εισαγωγή τους στην εφιαλτική αχρήματη κοινωνία.

Οι πολίτες οφείλουν να κατανοήσουν ότι τα πολυδιαφημιζόμενα κυβερνητικά προγράμματα «Market Pass», «Fuel Pass» κ.λ.π. δεν έχουν ως στόχο την ανακούφιση των οικονομικά ασθενεστέρων, δηλ. δεν προορίζονται στην βελτίωση των κοινωνικών συνθηκών ζωής των ανθρώπων, αλλά αποσκοπούν να εγκλωβίσουν το δικαίωμα της ελεύθερης βούλησής τους στην τυραννία ενός τεχνοκρατικού και ψηφιακά προηγμένου κράτους.

Κάτω από το αδιάφορο και κουρασμένο βλέμμα της κοινωνίας, το κράτος μετασχηματίζεται στον Μεγάλο Ψηφιακό Αδελφό που θα παρακολουθεί, θα ελέγχει και θα καταγράφει τις διατροφικές και καταναλωτικές συνήθειες των πολιτών, εφοδιάζοντας τις υπολογιστικές μηχανές τεχνητής νοημοσύνης με άπειρα δεδομένα.

Συνεπώς, οι πολίτες καλούνται με αίσθημα ευθύνης να περιφρουρήσουν την ασφάλεια της προσωπικής τους ζωής από κάθε αθέμιτη και αδιάκριτη παρακολούθηση, απορρίπτοντας την «οικονομική απλοχεριά» της κυβέρνησης και διεκδικώντας αξιοπρεπείς όρους διαβίωσης.

Αξίζει να τονιστεί ότι η κυβέρνηση, καθιερώνοντας –με το πρόσχημα της ενίσχυσης των οικονομικά ευάλωτων νοικοκυριών– τις άυλες ψηφιακές κάρτες, ενθαρρύνει τους πολίτες να αποκτήσουν «ψηφιακή κουλτούρα» και να υιοθετήσουν ένα ψυχρό, απρόσωπο και αποστασιοποιημένο μοντέλο οικονομικής συναλλαγής, το οποίο, αν τελικώς επικρατήσει, θα εκμηδενίσει την κοινωνική αλληλεπίδραση και θα υπαγάγει κάθε ανθρώπινη συμπεριφορά στον απόλυτο έλεγχο του κράτους.

Σύμφωνα με τους δόλιους και ύπουλους κυβερνητικούς σχεδιασμούς, η ψηφιακή χρεωστική κάρτα αναδεικνύεται σε κομβικής σημασίας μηχανισμό χειραγώγησης των οικονομικά εξαθλιωμένων μαζών, προκειμένου να αποδεχθούν ευκολότερα και αδιαμαρτύρητα στο άμεσο μέλλον την ψηφιακή τους ταυτότητα βιομετρικών δεδομένων και το ψηφιακό πορτοφόλι!

Δυστυχώς, η συντριπτική πλειονότητα της κοινωνίας των πολιτών (εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι) θα επιλέξουν να θυσιάσουν στον βωμό της εξευτελιστικής κρατικής οικονομικής ενίσχυσης –δηλ. θα απεμπολήσουν στην κυριολεξία αντί ενός «πινακίου φακής»– το υπέρτερο αγαθό της προστασίας του ιδιωτικού απορρήτου και την ασφάλεια της προσωπικής τους ζωής, προτιμώντας να υπαχθούν οι ίδιοι και τα παιδιά τους σε ένα μόνιμο καθεστώς ψηφιακής υποδούλωσης και επιτήρησης.

Συνεπώς, και οι ίδιοι οι πολίτες, αδιαφορώντας για το μέλλον των παιδιών τους και έχοντας φιμώσει προ πολλού την φωνή της κοινωνικής τους συνείδησης, συμμετέχουν (έστω και ανεπίγνωστα) στην υλοποίηση του αντίχριστου νεοταξίτικου σχεδιασμού που αποσκοπεί στην εγκαθίδρυση ενός αδυσώπητου και απάνθρωπου συστήματος παγκόσμιου ψηφιακού ολοκληρωτισμού, το οποίο θα αστυνομεύει και θα καταπνίγει την ελευθερία της σκέψης και της έκφρασής τους.

1

Ίδετε σχετικώς παλαιότερο άρθρο του γράφοντος με τον τίτλο: «Η εργαλειοποίηση της πανδημίας του κορωνοϊού για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της κοινωνίας» https://tasthyras.wordpress.com/2022/03/09/%CE%B7-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BF/  

2

Επ’ αυτού βλ. το ακόλουθο άρθρο

Truth revealed

Τι μας διδάσκει ένα βιβλίο (1.0): Για το δικτατορικό ηλεκτρονικό σύστημα της παγκόσμιας διακυβέρνησης
Στο βιβλίο «Ζωή Θυσιαζόμενης Αγάπης. Βίος, Διδαχές και Θαύματα» (μτφ.: Χ.-Α. Λιαναντωνάκη, εκδ. Άθως, Αθήνα 2019) ο αναγνώστης θα βρει συγκλονιστικές αλήθειες, οι οποίες θα τον βοηθήσουν να επαναπροσδιορίσει την θέση του μέσα στον σύγχρονο κόσμο που λοξοδρομεί ολοένα και περισσότερο από τις αρχικές συντεταγμένες του…https://kvathiotis.substack.com/p/-10-?utm_source=substack&utm_campaign=post_embed&utm_medium=web

πηγή: https://www.diktyoellinismou.gr/to-market-pass-os-prothalamos-tou-psifiakou-egkleismou-ton-politon/