Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2025

ΔΩΔΕΚΑΤΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΟΚΡΑΤΙΑΣ) ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙ: Αναλύοντας με παραδείγματα τη στρατηγική της παθητικής αντίστασης και αυτόνομης δράσης για την ανατροπή ενός εχθρικού προς εμάς καθεστώτος (όποτε οι υπόλοιπες λύσεις είναι ανεπαρκείς ή ανώφελες)

(σημ. χιουμοριστικό σκίτσο που αποδίδει πολύ επιτυχημένα την ψευδαίσθηση εκατομμυρίων χρηστών των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης ότι είναι πολιτικά ενεργοί πολεμώντας την εξουσία με διαδικτυακούς λιβέλους και τίποτε άλλο)

Σε αυτή τη δωδέκατη ομιλία που δίνεται, εξηγείται με κάποια παραδείγματα στον αναγνώστη του ιστολογίου μας και ακροατή του καναλιού μας, πως μπορεί να ανατραπεί ένα εχθρικό προς εμάς καθεστώς σαν το νεοταξικό (που εξηγείται γιατί είναι πολυφυλετικό) μέσα από την παθητική αντίσταση και την αυτόνομη δράση που μπορεί να κάνει (και) ο ίδιος εφόσον το επιθυμεί, σε περίπτωση δηλαδή που δεν συμφωνεί με την κυβερνητική του ατζέντα και τον τρόπο ζωής της γενικότερα ή διαφωνεί αλλά υποτάσσεται επειδή έχει (οικονομικές ή εξουσιαστικές) εξαρτήσεις από το καθεστώς αυτό χωρίς να επιθυμεί έτσι να αλλάξει ο τρόπος ζωής του. Δίνονται δηλαδή και δυο διαφορετικοί τρόποι δράσης πέρα από τους πιο γνωστούς ή δημοφιλείς όποτε δεν δίνουν εκείνοι την αναμενόμενη λύση, όπως για παράδειγμα η αποτυχημένη (και γιατί στην εποχή μας) ένοπλη ή τρομοκρατική αντίσταση και ένα φαινομενικώς ή μη αντισυστημικό πολιτικό κόμμα που ψηφίζεται για να φέρει την αλλαγή και όταν έρθει η στιγμή να κυβερνήσει (σαν εκείνο το ακροδεξιό της Μελόνι στην Ιταλία) κάνει τελικά διαφορετικά πράγματα από εκείνα τα ανατρεπτικά που περίμεναν οι ψηφοφόροι του, είτε γιατί δεν μπορεί για διάφορους λόγους είτε γιατί ήταν συστημικό στην πραγματικότητα και εξαπάτησε τον κόσμο για το αντίθετο, με αποτέλεσμα να διαιωνίζεται ανεμπόδιστα η εχθρική αυτή κατάσταση δίχως περαιτέρω αντιστάσεις από κανέναν. 

Πιο συγκεκριμένα, απαντάται γιατί δεν είναι κατακριτέα μια τέτοια διπλή δράση, αρκεί να υπάρχει δράση και όχι παθητικότητα ή καμιά δράση με διαφορετικά λόγια παρόλο που χρησιμοποιείται το διαδίκτυο και στις δυο περιπτώσεις, όταν στην πρώτη λόγου χάρη δημιουργείται αντίδραση με κινητοποίηση του κόσμου όπως συνέβη με τα Μακεδονικά συλλαλητήρια και τις διαδηλώσεις κατά των νεοταξικών περιοριστικών μέτρων με πανδημικό πρόσχημα για την καταπολέμηση του Κορωνοϊού (όπως αποδεικνύεται επ’ αυτού γιατί δεν αφορούσαν την προστασία της δημόσιας υγείας στην πραγματικότητα), ενώ στη δεύτερη περίπτωση δημιουργείται απλά μια συναισθηματική εκτόνωση του κόσμου χωρίς να υπάρχει καμιά ανατρεπτική αντίδραση ακόμη και αν δεν υπήρχαν τέτοια διαδικτυακά μέσα, είτε γιατί είναι εκ φύσεώς του υποτακτικός σε οποιοδήποτε καθεστώς είτε γιατί δεν επιθυμεί την αλλαγή του για προσωπικά συμφέροντα ή γιατί συμφωνεί με τον τρόπο ζωής του και έτσι και στις δυο αυτές υποπεριπτώσεις δεν μπορούμε να δούμε συναγωνιστικά κάθε τέτοιο άτομο εφόσον ταυτίζεται ο ίδιος με το εχθρικό προς εμάς σύστημα σαν να κυβερνούσε εκείνος! Στο κλείσιμο της ομιλίας, εξηγείται επίσης ποια είναι και τα οφέλη μιας αυτόνομης δράσης σε σχέση με μια οργανωμένη (π.χ. με ένα πολιτικό κόμμα σαν της φυλακισμένης ‘’Χρυσής Αυγής’’) και όταν δεν υπάρχει διασπορά αντικαθεστωτικών δυνάμεων με αποτέλεσμα να εξουδετερώνονται ευκολότερα.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΕΔΩ: https://www.bitchute.com/video/H4K0vyVxlZCH